Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Helena Johansson - 18 januari 2008 16:01



Heelg:) Det enda man längtar till på veckorna. ..eller iofs så längtar man till måndagen ändå också på nått vis ^^ A det är lite blandade åsikter där, beroende på hur man tänker, hehe!

 Men snart är det slut på skolan med. Kan inte fatta det! Kära hjärtanes allt går så fort! Snart bal också, jag menar vad ska man ha för klänning, frisyr,smink,skor? :O Paniken!  Aja det löser sig nog, allt klär en skönhet ;)


I dag hade vi sista dansen, swing. Asroligt, även fast det var svårt ;P

 Jag och Lina skulle göra nått "lyft". Jag skulle lyfta henne. Men istället för att lyfta när hon hoppade, så for stackarn i golvet.( Ni vet jag och mina armmuskler )

 Lite otajming det där egentligen om man tänker efter. För om jag hade varit sur/irriterad på henne, då hade jag ju kunnat utnyttjat hela sitiationen liksom! Haha!

 Idag var jag bara glad så det sket sig ju totally ;)


Ikväll blir det nog bara lungt som det ser ut. Imorrn drar jag nog till Bergeforsen and my sugar! :D Sen söndag kanske Birsta med min Hello Kitty - lover ;) Hur som helst blir det nog en bra helg:)

.



Idag fick jag mitt moment of the day iaf! :) Haha vad mesig jag är ^^




___________________________


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards