Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Helena Johansson - 29 januari 2008 17:19



Ja jag sa ju att jag skulle försöka skärpa mig med skrivandet. Men när jag inte har nått jag orkar berätta så försvinner ju motivationen med...


Vi har rätt mkt i skolan nu så det är väl antagligen bättre att jag ägnar mig åt det ist. Men det blir alltid så att jag somnar när jag ska plugga :O Känner mig så otroligt omotiverad till det. Till och med mer omotiverad till plugg än att skriva blogg:P Konstigt?


Men kan ju se fram emot helgen iaf. Fredag blir troligen en middag hemma hos Lina i Haga med vänninorna mina:) Senare utgång. Styr nog stegen mot Lyset skulle jag tro. Sen på lördag vill jag på bio har jag kommit på, så får se om nån vill hänga på. Nån kan ju hojta till om det låter bra ^^ ( hojta? säger man så? :S)


Aja nu äre dushen som hägrar...sen möjligen, men icke högst troligt, plugg.


Puss hej ! :)



________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards