Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Helena Johansson - 4 januari 2008 19:44


 Idag har jag nog haft feber hela dagen. Men imorse när jag vaknade var jag så sjukt rastlös så jag kunde bara inte vara hemma. Jag skrev ut lite cv:n och begav mig ut till Birsta för att söka mig jobb.

 Det gick faktiskt lättare och bättre än förväntat. Och de flesta som jag pratade med var vänliga mot mig. ( oftast brukar det inte alls vara så, man brukar bara få svaret: Nej fullt!) Fast om det var för att jag såg så bedrövligt slut ut eller för att jag var täppt i näsan när jag försökte prata, har jag ingen aning om. Men det var trevligt ändå:P


Efter Birsta åkte jag in till stan och kikade runt lite och köpte mig ett linne.

Sen ringde jag Lina för att höra om hon var klar på körskolan så jag kunde ge henne ett par skor hon glöm hos mig.

Hon svarade att hon skulle klippa sig och att jag skulle gå dit. Så jag knatade iväg till frisören på andra sidan stan.

Och självklart hade jag gått till fel frisör. Dum som jag är frågade jag inte vart jag skulle gå, utan bara tog förgivet att det var där. Så jaha tillbaka hela vägen.

Gissa om jag var trött och slut när jag kom hem igen? Men jag har bara mig själv att skylla ^^


Snart börjar skolan igen. Uh känner mig så otroligt opepp på det nu känner jag. Men bara en termin kvar sen är det tack and goodbye! :)

.




There's a new wind blowin' like I've never known
I'm breathin' deeper than I've ever done
And it sure feels good, to finally feel the way I do
I wanna love somebody, love somebody like you.


_____________________________




// helena

Ovido - Quiz & Flashcards