Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Helena Johansson - 22 januari 2008 16:54



Lina klarade teoriprovet idag ! GRATTIS my friend ! :D Men som sagt bara ett halvt grattis än så länge. Jag menar körkortet är ju bara halvvägs än. Så det blir ett helt, STORT, hjärtligt GRATTIS när hon fixat det ist ;) 

...I´m waiting, för då har hon lovat mig att vi ska åka till Blå Kiosken och köpa chinamat. Haha va mobbat!  Min enda önskan liksom^^


Och idag höll jag på att bli 400 kr fattigare och med min ekonomi hade det nog varit en katastrof :O

La nämligen ifrån mig min miniräknare när vi var påväg från Hedbergska efter lunchen. Very clever, i know!

I alla fall ..sen märkte jag inte det förrän jag kommit över till GA. Och då blev det panic kan jag lova ! Haha tror vi kutade hela vägen. Men jag hade nog änglarna på min sida, för omväxlingsskull, för där låg den alldeles orörd ;D


Såg på vårshowen idag också :) Jättebra måste jag säga! Backstreetboys var iaf hetast..eller kanske farfar ? ;)


Aja ikväll blir det att åka och kika på hockey med flickorna. Nice :)


Nu är det mat. Tjing! :)

___________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards