Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Helena Johansson - 1 januari 2008 14:03


...några timmar försent men whatever! :P


Jag och mina girls for till Bergsjö för att fira in det nya året.

Det började med att Linn kom och hämtade oss på dagen, sen for vi till hennes farmors lägenhet i Bergsjö. Där gjorde vi oss i ordning, åt lite ost och kex och myste till det:)

Sen vid 21 bar det iväg till festen. Vi hade ringt och beställt en taxi och varken vi eller chaffisen hade den blekaste aning om vart huset låg som vi skulle till, så det tog ett tag ^^ Men vi kom fram till slut ! :D

Trots de omständigheterna som skedde hade vi iaf roligt. Mkt trevligt folk må jag säga.

Även fast de flesta inte kunde fatta vad vi "sundsvallsbor" gjorde i Bergsjö av alla ställen, haha! ;P


Sen blev det en låååång promenad hemmåt. Det kändes som en evighet innan vi var framme. Men jag höll mig på benen. Tror faktiskt att det bara var jag som lyckades med det ;)

Vi blev iaf rejält insnöade, spec min lugg, som hade förvandlats till tre feta dreads. En del tyckte det var väldigt roligt, hmm^^


Och jag kan lova att det var hur skönt som helst att få krypa ner under ett varm täcke när vi kom hem :)


Bilder från kvällen kommer nog kanske senare ;) 


___________________________


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards