Alla inlägg under oktober 2007

Av Helena Johansson - 3 oktober 2007 18:21



Jaa, inga komentarer om rubriken den säger mkt ändå..


Idag har det varit en rätt konstig dag, på nå vis.. men rätt okej :P


Fattar inte vad det är med mig den här veckan, jag kan inte prata^^ Antingen så hittar jag inte orden eller så upprepar jag ord eller meningar. Haha! Scary!


...Näe det är omöjligt. Sitter här som en fågelholk och kommer inte på ett ord att skriva, är helt tom.


Men men, nu ringde Lina på dörren så hon jag och Celinn ( fam. Olssons hund) ska ta en lite kvällspromenad genom Haga:)


Have a nice evening!  

_________________________________________



// helena

Av Helena Johansson - 2 oktober 2007 22:53


Kan ju börja med att fint säga att den här dagen inte varit den ljusaste i mitt liv^^

Det började med att jag kämpade mig upp ur sängen med ögonlocken nere vid knäna, och why not? fick världens hicka. Att samtidigt försöka måla på sig mascara som man har hicka är ingen höjdare, tro mig:P

Sen när jag steg utanför dörren, 20 min senare än tänkt, så tront på fasen att det regnade:O Crap! Så ja, det var bara att vända på klacken och springa upp efter paraplyet. Men det hade naturligtvis slutat regna när jag kom ut igen..suck.

Jag kom försent till matten....

Sen har dagen rullat segt frammåt.

En liten ljusglimt i min molniga dag var iaf när mammsi och jag gick och tränade, Afropowerdance! ;D Wuhu , Solen! Påfågel! Vibrera!.. Sjukt kul ^^

Och för övrigt kom jag inte hem förrän vid 20.00, trött som ett as.

Så nu kan jag meddela att John Blund inte är långt borta.


Såg förrsten på reklamen på tv att det kommit en ny smak av Kalles randiga. Och gissa vad för smak.... banan!?  Huuuää, så förfärligt ;O :P

Var bara tvungen att påpeka det för alla som inte visste.

__________________________________________



"Don't regret anything because at one time it was exactly what you wanted."



// helena

Av Helena Johansson - 1 oktober 2007 17:47


Är på ovanligt bra humör nu känner jag, har ingen aning om varför.  Men kan ju kanske bero på att jag haft en allmänt bra dag:)


 Efter lunchen satt I-M, Linn, Lina och jag och pratade om lite allt möjligt, spec om Linn och Ida-Maries nyårsfirande. Haha fyfasen vad vi skrattade åt deras tok! ;D ( Isas och mitt nyårsfirande ska vi inte ens nämna, det kan bli en lång historia ;D )

 Sen gick ju dansen bra idag också..eller bra och bra jag tycker iofs bara Lina och jag skrattade hela tiden..En del rörelser har jag seriöst stora problem att få till :S Jag ser ju själv i spegeln hur fel det ser ut. Men om man lägger till fetsmilet till det så äre säkert ingen som märker nått ändå...? ^^,

 Så jaa, jag har insett nu att jag nog inte är född till dansare men shit the same det är ju roligt iaf;D 


Nixpix nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det nog tv:n för hela slanten ikväll :)


___________________________________________



Perfect Picture - Lilyjets




// helena


Ovido - Quiz & Flashcards