Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Helena Johansson - 29 oktober 2007 14:44


..ja bra start på lovet eller? Inte direkt. Fösta dagen och jag har magkatarr eller nån liknande skit. Känns som nån slagit in en knytnäve precis under bröstkorgen på mig.. Mm lovely! Kan ju bara bli bättre nu iaf.


Gårdagen spenderade jag mestadels hemma förutom en lite promenad. Sen på kvällen låg jag rätt däckad i sängen och kollade på Bingolotto. Haha vilket liv jag har ^^ men men så äre, hoppas på att bli bättre snart så jag kan vara lite social på lovet också :)


På fredag fyller Isabelle 18 , ska väl dit och fira henne då, förhoppningsvis lyckas vi dra med henne ut också:D


Aja blir nog sängen igen känner jag. Have a nice day!



 ________________________________________________


I'm over your lies
And I'm over your games
I'm over you asking me
When you know I'm not okay


Moving on, it's my time
You never were a friend of mine
Hurt at first, a little bit
But now I'm so over
I'm so over it


_______________________________________________


// helena




Ovido - Quiz & Flashcards