Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Helena Johansson - 11 oktober 2007 20:24


...men nån glad gubbe för snön tänker jag då inte göra ;S

 Uh! vinter och kyla finns det nå mer opraktiskt?  Man bara halkar och slår sig m.m Så brukar mina vintrar se ut iaf. ..Eller, så blir man tvingad att åka skridskor med strl. 42-43 ( när jag själv har 36-37)... och jag som inte ens, i vanliga fall, kan åka skridskor. Det var mkt grannt kan jag lova!^^



Har varit så jäkla unbeliveble trött hela denna vecka, jag förstår inte. Sen idag när jag var och tränade ville jag bara hem och sova hela tiden, så sjukt okoncentrerad! Men snart är det fredag och då känns det som att jag bara vill vara hemma och ta det riktigt eeeeasy! =)



Även att jag höll på att springa in i en cyklist på vägen hem idag. Jag sprang runt, mobbad som jag är, och försökte fånga snöflingor på gångvägen. Och plötsligt säger mor min: Helena akta cyklisten!

( Hon gick förövrigt med mig på vägen hem. Jag skulle faktikst aldrig springa runt och fjanta på om jag var själv )

Jag: Va?

Mamma: AAH AKTA CYKLISTEN!!!!


...Men det gick bra. Tro det eller ej, jag hade faktiskt allt under kontroll! :O Och jag var faktiskt aldrig i närheten av cyklisten ens, han var säkert 5 m bort. Fast mamma kan ju vara lite överbeskyddande ibland. Men om hon var det åt cyklisten eller mig är jag tveksam över;D


Hade förresten allsång med Henke i bilen på väg till ICA förut. Det var dansbandskväll på radio Guld. Riktigt nice!:D

Sen blev det lite pinsamheter där vid kassan på ICA också, men jag ska visa lite medlidande med min käre bror och ta det en annan gång ist. ;)


_________________________________________


...och du, det är nog ganska mycket bye och have a nice life till dig nu, tråkigt




// helena



Ovido - Quiz & Flashcards