Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Helena Johansson - 4 oktober 2007 16:50



Och jag har inte fått en enda kanelbulle. Sniket ;(

 ..Mwihih! men kyss mig långsamt och länge!:O...nu kom mamma precis hem med en stor påse kanelbullar. Lyckan är fullständig^^


Aja :P ännu en dag avklarad. Och imorn äre äntligen fredag och vi ska bli filmad på dansen :O Man lär väl göra bort sig som vanligt då, men who cares?! ;D


I helgen blir det kalas! 50-årskalas ^^ Linas pappa fyller och jag är bjuden, ska bli skoj:D


Tog en liten omväg på vägen hem, kände att det var nödvändigt för att  rensa tankarna lite. Satt på en bänk i en park på en kulle,( haha det blev nästan Gyllene tiders:En Sten Vid En Sjö I En Skog, typ kul !? XD ) så jag såg ut över stan, och filosoferade lite. Jovars jag vet, jag är nog lite konstig, men sån är jag. Take it or leave it ! :P


Det var nog allt jag hade på hjärtat för nu. Tjing!


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards