Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Helena Johansson - 7 oktober 2007 20:13



...eller snarare, var :)

Det blev ett hellyckat 50-årskalas iaf! Kan väl inte bli annat när specialstyrkan Lina och Helena rycker in, hehe!

Födelsedagsbarbet JanE sa att han var 100% nöjd, så det är ju helt klart ett  stort plus ;D
Temat på festen var Pistvakt..där var jag inte riktigt med på alla noter. Själv har jag ju typ aldrig sett på det, till skillnad från alla andra som var där, verkade det som:S Så man kan säga att jag var lite smått förvirrad i

mellanåt. Lina tyckte iaf att det var oerhört roligt när jag frågade vad "bo-dega" var, som de hade målat upp på en skyllt framför baren. Fick även lära mig att det hette bodega och inte bo-dega. Hm aja :P
Dans, sång och mycket folk var det iaf:)

Men det var nästan bäst in på småtimmarna när de flesta åkt hem och bandet stog kvar på den så kallade scenen, lite halvlulliga och grann. Eller jaa "lite halvlulliga" var väl att förmildra det hela. Men grann var de alla gånger! :D Blev mkt skratt där ! Haha!
Det enda jag saknade på kalaset var att Lina och jag aldrig fick framföra nått kareokenummer:( Det börjar nästan bli som en tradition nu ;)


Klev upp rätt tidigt imorse och åkte iväg och städade ihop alltihop. Så nu är man rätt trött och sliten. Tur att man har en rejäl sovmorgon imorn. Börjar inte förrän halv 2, eller nått sånt^^ Hon med koll!


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards