Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Helena Johansson - 8 oktober 2007 21:28



25 frågor jag bestämde mig för att svara på, lättroad som man är ^^,

 __________________________________________


1. Har tuggummit trillat ur munnen på dig när du har pratat? - Haha ja ett antal ggr!
2. Har tuggummit trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat? - Ehm joo det med :P
3. Har du gått in i en glasdörr? - Näe men kört in huvudet i ett skyltfönster om det räknas?

4. Har du hoppat ur ett fordon som rör sig?-  Jaoo
5. Har du tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig? - Ja kan jag lova :S

6. Har du sprungit in i ett träd? - Hm näe men ramlat ner.
7. Är det möjligt för dig att slicka dig på armbågen? - Nej
8. Du testade precis om du klarade det? - Japp!^^
9. Har du trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat? -  Hm har inge minne av det iaf ;D
10. Hur många hus har du bott i? - Hm jaa, 3 hus, sen 5 lägenheter, om jag inte räknat helt fel^^
11. Har folk kallat dig långsam? - Yesbox händer typ dagligen.


12. Har du nån gång somnat på en lektion? - Faktiskt inte, men varit ruskigt nära ett antal ggr.
13. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaa, fast det funkar väl med andra och tredje också;)
14. Kan du ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om? - Jodå fullt möjligt!
15. Skakar folk ofta på huvudet och går iväg från dig? - Näe det tror jag inte:O
16. Använder du dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal? - Hehe aa always.


17. Har du ätit en insekt utan tvång? - Usch! Näe vad ska det vara bra för?:S
18. Svarar du på dessa frågor när du borde göra nånting viktigt? - Mjo ,plugga till naturprovet vi har imorn, men det får gå som det går känner jag^^
19. Är du kär/gillar någon? - Nej
20. Har du satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka? - Jaja ett x antal ggr:P
21. Har du letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan? - Jajemen

22. Är du rädd för blod? - Haha om jag är?! Jag svimmar på fläcken.
23. Brukar du råka göra sönder väldigt många saker? - Näärå ..inte väldigt många:P
24. Har du trillat av stolen då den stått helt still? - Hehe jaa det har väl hänt.
25. Använder du ordet ''typ'' väldigt många gånger om dagen? - Ja det brukar ha en tendens att dyka upp i många meningar.
_____________________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards