Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Helena Johansson - 5 oktober 2007 15:42


Ja dansen gick ju bra idag, vi filmade som sagt. Och jaa jag flummade till det lite här och var så man fick sig väl ett gott skratt^^ och då är ju frågan, hur i fridens dagar ska baletten gå nästa vecka ? :O Det återstå att se! Kan verkligen inte se mig själv dansa balett .Men vem vet jag kanske är en klippa på det ;D


Sitter och väntar på att Lina ska ringa snart så jag vet när jag blir hämtad. Ska spendera helgen i Bergeforsen, med buller och bång! ;D ..eller hur man säger..hehe!


Nepp nu ska jag packa väskan och hoppa in i duschen!


Jag är förresten inge vidare bra på att skriva långa bloggar, har jag märkt:P Meeen det får duga, jag kanske lär mig med tiden ^^


Hejsvejs!


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards