Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Helena Johansson - 16 oktober 2007 12:46


Är på svenskalektionen nu. Kuuuul! :O Orkar inte göra nån nytta idag känner jag.

Ska iaf på stan en sväng med Isabelle sen. Ljusglimten för idag :) Var ett tag sen vi sågs.


Blev förresten tvungen att springa till bussen idag, sällan jag stressar på morgonen..

Eller så här är det alltid: Jag kliver upp, sätter mig och äter frukost + läser tidningen tills jag plötsligt kommer på att jag nog borde gå och göra mig i ordning , än så länge har jag allt under kontroll. Efter ett tag ser jag att det är 5 min tills jag ska gå. Då kommer jag på att jag BARA ska byta tröja en gång till. När jag nu tittar på klockan igen är jag 10 min försen. Då är det bara att lägga benen på ryggen och kuta iväg till bussen:O

 Men jag är stolt för jag har under min skoltid bara missat bussen 2 ynka ggr :D Yeah!

Så alla som var intresserad, nu vet ni hur en vanlig morgon ser ut i mitt liv^^


Sitter och toklängtar till helgen nu!:) Vi bara SKA ut! Så blir det, punkt slut! Skulle vara så jäkla piss om alla planer bara förstörs pga en sån skitgrej. Men det är iofs ingenting jag är förvånad över, tyvärr.


______________________________________


mwihih! :]


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards