Alla inlägg under februari 2009

Av Helena Johansson - 3 februari 2009 15:48


Idag kom Ida-Marie hit och vi hade lite girltalk, välbehövligt sådant. Vi kilade till och med till pizzerian och köpte var sin pizza :O Så nu känns allt mkt ljusare ^^ Haha gud jag är till och med peppad ;)



_________________________


// helena


I just lööööv this picture (?) Haha!

Av Helena Johansson - 3 februari 2009 09:41



Men jaha? ....aj nu gör det ont i magen.



_____________________

// helena

Av Helena Johansson - 2 februari 2009 15:55


Igår åkte jag till Ida-Marie och färgade hennes hår, blev skitsnyggt! Men vad kan man annars vänta när det var jag som hjälpte till att välja färg och färgade :] Senare åkte vi hem till mig och surrade + kollade på film och sov :P

Idag for vi och tränade sen satt vi oss på Charm ett tag...men gud så dött det var där :O Så vi lessnade rätt snabbt och åkte hem till mig igen. Kvällen kommer att spenderas på Nordic :)


____________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards