Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Helena Johansson - 25 februari 2009 21:40


Igår efter jobbet hyrde jag några filmer , bland annat Barnhemmet. Uh den var lite scary! :O Fast rätt bra ändå. Alex joinade mig som tur var, annars hade jag nog aldrig vågat sett den :]


Ikväll efter jobbet åkte mamma, mormor, Bitte (moster), Sofie (kusin) och jag till morbror Sven och städade. Eller Sofie och jag satt mest i soffan och surrade men ändå. Vi fick en riktigt mysig liten släktträff kan man säga ^^


Sen på vägen hem åkte mamma och jag till biltvätten. Usch säger jag bara, båda två blev sjösjuk! Och hur man lyckas med att bli sjösjuk i en biltvätt är för mig en gåta! Men det är väl så att vi har för bra utvecklat balanssinne kanske ? :O Haha!


Och nu sitter jag här, fortfarande snurrig och halvt illamående. Så tror nog det är dags för sängen nu :P God natt!



___________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards