Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Helena Johansson - 22 februari 2009 11:36


Hahahaha! Jag var bara tvungen! Fick bilden nyss av Ida-Marie. Det var på en av idrottslektionerna när det var skridskor och jag var "sjuk" :] För mitt och alla andras bästa:O Och Ida-Marie var grymt söt i hennes röda hjälm ;)




Av Helena Johansson - 22 februari 2009 11:00


Ja och igår sov jag inte alls nå länge utan till åtta närmare bestämt :] Så då klev jag upp och städade mitt otroligt dammiga rum :P Efter det blev det SATC hela dagen, skönt att bara slappa :)


Senare på kvällen blev det bio med Alex. Rosa panter 2. Rätt okej film fast det enda jag kunde koncentrera mig på var karln framför oss som satt och skrekskrattade. Jag menar okej? :O Inte konstigt att stackarn satt själv :]


Efter bion for vi hem till mig ett tag..... Och ja, dagen kunde absolut inte ha sluta bättre :) 



__________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards