Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Helena Johansson - 12 februari 2009 22:09



Ska snart sova , men gruvar mig så grymt mkt. Min näsa kommer göra asont! :S Haha ja jag får alltid ont i näsan när jag är förkyld så anteckna det nu är ni snälla :]


Och med lite tur nu så kanske jag har lite mer jobb på g, hoppas hoppas!


Konstigt det där egentligen...varför ska alltid allt hända samtidigt? Nu har mitt liv varit som en rak, grå, tråkig linje i flera månader men sen helt plötsligt, poff! Så börjar det hända saker. Och allt samtidigt. Och kanske det bästa, men självklart det sämsta också, på en gång. Kan man seriöst aldrig bara få vara glad utan att massa annat dumt/hemskt ska komma och ta allt ifrån en?



_______________________


// helena

Av Helena Johansson - 12 februari 2009 10:29


Godmorgon! Igår blev det en fika på stan med tjejorna, mkt trevligt :) Efter det blev det handling på Willys och sen soffan hela kvällen.


Och idag är det grymt kallt ute så jag ska inte ens sticka ut min snoriga näsa utanför dörren. Nepp för när man är sjuk sa man stanna inne och se på en massa SATC :]


Förresten så ska jag få en dator av far min, har jag inte världens bästa pappa så säg?:]  Så nu slipper jag den här sega som står här, fast den får förresten vara kvar så jag kan se film :)

________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards