Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Helena Johansson - 8 februari 2009 23:01


Igår var en ganska oplanerad dag, fast en bra sådan. Och det var också prick en månad då tills jag fyller år, wuhu! :)

Blev iaf först bjuden på middag på Oscarsgatan senare kom Lina och hämtade mig för att vi skulle åka till Nordic och heja på Isabelle som spelade fotboll, very nice! Tyvärr förlorade dom .


Sen blev det klart att det stod utgång på planeringen :) Blev en liten förfest här hemma sen drog vi oss ner till stan. Men som alltid är det ju jämt roligare på förfesten :P


Och ja imorse när jag vaknade mådde jag inte riktigt som en prinsessa...mår dåligt än till och med så det har varit en kämpig dag, haha! Men trots det har jag orkat med en sväng till Nordic och varit hos Alex ett tag, jag är en hårding! :]


Nä nu blir det sängen så jag orkar upp och träna + städa lägenheten som jag inte varit kapabel till att göra idag ^^



GoodNight!


___________________________


// helena


Ungefär såhär har jag kännt mig hela dagen ( och btw, jag är inte gravid, det är klänningen! :] )  :

Ovido - Quiz & Flashcards