Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Helena Johansson - 10 februari 2009 22:45


Hallååååå i hålet! Idag har jag inte fått mkt gjort...eller jo gått till ICA och sen diskat som jag sa och sen sett på lite SATC :]


Och ikväll kom Alex hit och vi såg på världens trögaste film " Walk the Line". Tyckte den var asseg, hände ju typ inget . Sen planerar vi att åka snowracer, hjälp!:S......ja den där karln vill nog helst se mig död ^^


Nä nu är det sängen som gäller! Good night sleep tight!


____________________________


// helena

Av Helena Johansson - 10 februari 2009 11:33


Idag är det otroligt fint väder! :D Vet dock inte om jag orkar ta mig ut på nån långpromenad riktigt, men ska iaf kila iväg till ICA en fortis :] Sen efter det måste jag nog städa det sista sen helgen, här går det sakta men säkert, hehe! ^^


__________________________


// helena




Saknar denna filur :

Ovido - Quiz & Flashcards