Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Helena Johansson - 6 februari 2009 21:46



Det är lätt hänt att man tänker för mycket om man sitter ensam en kväll och lyssnar på musik, musik från då det var förut. Varför gör man det? Varför måste man tänka så mycket? :O



________________________


// helena

Av Helena Johansson - 6 februari 2009 16:55


Idag har Ida-Marie och jag suttit och fredagsfikat + fredagssurrat på Charm, det var nice :]

Påvägen till Charm stötte jag ihop med en hel del folk från "förr" och det är ju inte varje dag :)


Just nu sitter jag hos Ida-Marie och skär gurka, det blir tacos ikväll, mums! :D Resten av kvällen är ett frågetecken, men lär väl bli att jag slänger omkull mig i soffan och kollar på SATC ^^



___________________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards