Alla inlägg den 24 april 2008

Av Helena Johansson - 24 april 2008 18:12



Vilket väder, jag blir kär!...i vädret alltså.

Har varit en helt okej dag idag och humöret är på topp :) Hade nationella idag som jag nämnde igår. Talet gick faktiskt bra! Nu går det liksom på rutin att stå och prata inför klassen, förut var man alltid så nervis ;D

Var även ner på stan en sväng idag med Ida-Marie, Linn, Lina och Martin och glassade i solen på torget, lovely! :D


Efter vi slutat for jag hem och satt mig på balkongen och solade, dock syns det inte så mkt ^^ Blekfisen själv typ! Efter ett tag ringde Lina och joinade mig en stund i solen, trevligt. Sen lurar jag på om inte grannen gärna hade velat komma upp en sväng också! Haha!;D


Aja, sjukt solig och underbar dag idag iaf, vilket jag tackar för :)


_____________________________


// helena


Vad jag bryr mig om nu, är att aldrig ge hjärtat rakt ut...

Ovido - Quiz & Flashcards