Alla inlägg den 14 april 2008

Av Helena Johansson - 14 april 2008 18:52


Hejhopp!
Äntligen är måndagens skoldag över. Uh hur seg dag som helst. Började med naturprov imorse, gick väl sisådär, men ett g är det iaf alla ggr =) Sen lunch vid elva och sen mina damer och herrar hade vi lunch till 13.15. Jojo! Trodde det skulle gå skitsegt men Ida-Marie, jag och Linn slog ihjäl tiden överraskande snabbt, haha ^^

Sen fortsatt det med religion. Och jag satt för ovanlihetens skull och drömde mig bort lite grann och hade tydligen fastnat med ögonen på Agneta som stod och flaxade framme vid tavlan.

Men jag vaknade till när Agneta sa "Helena?" för att jag skulle svara på en fråga.

Huh! Och inte hade väl jag hört vad hon sa. Så hon fick snällt säga om^^

Hon måste ha tyckt att jag såg otroligt engagerad ut, och det gjorde jag säkert när jag satt där och stirrade på henne hela tiden ;D


Till sist hade vi engelska, där vi fick lära oss att man tvättar kyrkor med limpor, alltså matbröd. Hmm.


Så, nu har ni fått en summering av min dag ^^



Sen får jag ju inte glömma att gratulera Jonatan på 20-årsdagen! GRATTIS! :D

__________________________________



// helena

Ovido - Quiz & Flashcards