Alla inlägg den 12 april 2008

Av Helena Johansson - 12 april 2008 17:01


 Tillbaka igen och nu, för gott!

Eller njaaa. Har märkt de här dagarna att det faktiskt går att leva utan datorn. Vi som var ett sånt kärt par för nån vecka sen, har nog faktiskt glidit ifrån varann lite nu :O

 Sen så sitter jag som en puckelryggad anka vid det här nya datorbordet så jag lär väl inte kunna sitta så länge varje gång nu heller. Faktiskt ganska bra på ett sätt^^


Igår var mamma, jag och svarttaxin Lina till IKEA för att inhandla lite grejor till nylägenheten, hittade en hel del. Men min spegel, stolar till köket och diverse fick vi inte in i lillbilen så det får vänta :P


Sen bestämde vi att Lina skulle sova över så vi brassade hem till Allsta för att hon skulle hämta lite kläder.

På vägen dit var ödet framme och spelade oss båda ett spratt! Mest dramatiskt för Lina dock. Hmh!


Idag har jag bjudit hit Lina på tacos så hon kommer hit ikväll efter jobbet. Alltid lika trevligt!


Planerna för resten av kvällen är rätt luddiga så vi får se vad som händer! :)



 Kiss kiss!


_______________________________


// helena


Ovido - Quiz & Flashcards