Alla inlägg den 21 april 2008

Av Helena Johansson - 21 april 2008 21:33


...men fy tusan då inte mitt plugghumör. Haha min granne, vägg i vägg, sitter och spelar trumpet, och måste då sjutton vara nybörjare, sweeet! ;D Trevligt att lyssna på. Men dock inte när man ska försöka skriva ett tal till nationella i svenska^^Hrmf!


Imorse var jag tvungen att kliva upp tidigt för att gå till skolan och ha matte, uh! Och ja, jag gick till skolan idag!:D Duktigt va, från kuben är det iaf en liten bit:P Fast fick skavsår under foten ( ja,under foten av alla ställen?)


Efter skolan for Lina, jag och Ida-Marie och hälsade på Jonatan en stund, i brist på annat ^^ Trevligt :)


Och imorn fyller mamma 50 år, så ska vara ledig då:D Eller jag har iofs inga lektioner men ändå, låter lyxigare om jag säger att jag ska vara ledig^^



___________________________


// helena


It was you, who made my blue eyes blue...


Ovido - Quiz & Flashcards