Alla inlägg den 17 april 2008

Av Helena Johansson - 17 april 2008 19:45


Hur fint vädar som helst, man känner bara hur det pirrar i kroppen för snaaaart är det sommar! :) Fast det lär väl säkert komma nån snöstorm till ^^


Träffade Jonatan idag, trevligt att träffa den fjanten nån gång så där också:)

 Jag, Lina och han tog en sväng till Ica Maxi och kikade runt lite^^
När vi gick in berätta Lina om när hon sett en gubbe, för ett tag sen, som fastnat mellan dom där två grindarna med blå pil, som man går igenom för att komma in i affären ( som om det var nått bara virriga pensionärer kunde lyckas med )

Och vad tror ni händer? Jo, den sista grinden går igen precis när jag ska gå igenom, så jag fastnar också där. Och eftersom det inte går att gå tillbaka så stod jag där och såg smått panikfånig ut ;D Typiskt mig.

Men som tur var kom det en människa och hjälpte mig ut ^^


Det var väl ungefär dagens händelse:P Mitt liv är så förfärligt händelserikt.



_____________________________


// helena



Nej som jag sa, inte jag, inte kär...



Ovido - Quiz & Flashcards