Alla inlägg den 1 april 2008

Av Helena Johansson - 1 april 2008 19:53


Hallåååå! :)

Idag slutade vi vid halv 12 så Lina och jag pyste iväg till nylägenheten på direkten där mamma redan var och stökade på. Vi har burit, burit,burit,burit och burit heeela eftermiddagen så jag är lagomt trött nu ^^ Men ska bli så skönt när vi flyttat klart allt, wonderful! :D


Så Lina och jag packade hennes bil, räslade hit och dit och digggade självklart "raggarmusik" ;)  Och mamma packade hennes bil så det gick ju dubbelt så fort. Hjärtligt mkt tack till Lina för att hon orkade hjälpa till!

Sen råkade vi ( eller mest Lina, eller nej, bara Lina ) ut för en liten pinsamhet på en av våra rundor också...hm men är osäker på om hon vill att jag ska säga nått om det:P Kan iaf säga att det blev väldigt varmt i ansiktet där ;) Haha men fy tusan så komiskt!


Men imorn har jag nog träningsvärk av allt bärande, uh och trött som ett as är man :P


Och som ett utomordentligt avslut på dagen så klämde jag tjockhakan i dragkedjan på jackan! Gissa om det gjorde ont? Och gissa om jag bara ville lägga mig på golvet och tjuta? :|  Hm jag i ett nötskal liksom ^^


_____________________________


// helena


 Men den här låten piggar ju alltid upp en! :D


Jason Mraz - I´m Yours

Ovido - Quiz & Flashcards