Alla inlägg den 23 april 2008

Av Helena Johansson - 23 april 2008 14:54


Heeeeeej! 


Kom på nu att jag glömt säga ( för er som inte pratar med mig dagligen ) att jag fått jobb på posten, så i sommar får ni hålla utkik efter mig när jag snurrar runt på en postcykel i stan ;)


Hade nationella skriftligt i svenska i dag. Gick väl sådär men tyckte jag bara ordbajsade hela tiden :P Hmh! Aja får väl se hur det gick.


Efter provet gick vi och åt lunch och sen slutade vi så vi drog ner på stan för att fixa lite grejer...snaaart säger jag bara! :D


Nä nu återstår väl plugg, som vanligt. Har nämligen nationella muntligt i svenska imorn. Vågen!

Hm ... kanske sätter mig på balkongen och solar ist ;)


Hörs! 



_______________________


// helena


Av Helena Johansson - 23 april 2008 14:50



Kunde ju inte fixa bilderna igår så blev idag ist, men bättre sent än aldrig ^^

Haha det ser nästan ut som en permanent och blomma i håret! Nöjd ser hon ut iaf ;D

( Ni får ursäkta kvalitén )

_______________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards