Alla inlägg under december 2008

Av Helena Johansson - 6 december 2008 10:57


Godmorgon! Förkylningen vill tydligen inte släppa taget om mig, jippi. Men det skiter jag i för jag har redan bestämt att jag ska ut ikväll och då får förkylningen hänga med vare sig den vill eller ej ^^

Ska snart ner på stan och möta upp Ida-Marie och kika runt lite sen ska vi hem till mig för att fixa oss för kvällen. Blir en girls night hos mig med Singstar ;) Och senare så klart stan!


Pratar just nu med Henke på msn , han ska troligen till Turkiet i april eller maj på BeachCamp. Fatta vad roligt! Avundsjuk! ...men om gud vill och skorna håller så åker jag antagligen också dit :] Dock kanske inte på Beachcampen.



_________________________


// helena



Jag är en av alla dom som kan gå vilse, när som helst, om jag behagar
Och jag går gärna vilse just inatt.

Av Helena Johansson - 4 december 2008 21:27



Blev en dag på stan med Lina idag :) Hittade lite smågrjer som jag köpte men självklart ingen julklapp. Jag brukar alltid vara seg på sånt. Sista dagen lovar jag att jag kommer vara ute och snurra runt efter julklapparna :O Men men det problemet får jag ta då^^


Blev nyss klar med pepparkaksbaket också, blev lite rastlös förut så varför inte baka pepparkakor? ;D



__________________________


// helena



Släppa taget? Släppt taget?

Av Helena Johansson - 3 december 2008 09:00


Ja idag jobbar ju inte jag men kan inte sova ändå...har varit vaken sen åtta pga min onda hals...vågen. Men men jag lär väl överleva det med.

Idag blir det iaf stan med Isabelle :)


Sitter för övrigt nu och läser igenom massa gamla blogginlägg jag skrev för typ ett år sen. Sjukt vad mkt tok man gjort. En av grejerna är mitt "Hitler-paraply"....dock finns det inte bland oss längre ^^

______________________________


// helena


I don't want to fall another moment....

Av Helena Johansson - 2 december 2008 20:49


Blev bara halvdag idag på jobbet, lite synd på pengarna, kan nog behöva dom. Fast på ett sätt var det ju iofs skönt att få sluta lite tidigare med. Kunde ju hänga på stan med Lina och Ida-Marie då ett tag ist :]


Imorn ska jag klippa mig sen vara med Isabelle och kika på julklappar.

Och jag har börjat få ont i halsen, oh no! Jag har inte tid att bli sjuk nu! :O Men som vanligt har jag sämsta tänkbara tajmingen ^^


Nä nu ska jag ta en varm dusch och sen krypa ner under täcket och se film. Godnatt godnatt! :)



 ____________________________


// helena

Av Helena Johansson - 1 december 2008 22:02


Måndag har gått och imorn är det tisdag och antagligen sista jobbdagen denna vecka:P Tråkigt pga olika anledningar^^ ...Och nå mer än så kommer jag inte på att skriva idag tyvärr. Godnatt! :)


 _______________________________


// helena


Jag bara förvirrar mig själv hela tiden, fel av mig att göra så jag fattar nånting?




Ovido - Quiz & Flashcards