Alla inlägg den 30 december 2008

Av Helena Johansson - 30 december 2008 12:42



Idag är det jag som har ansvar för tvättstugan, jippi? Jag som inte kan med tvättmaskiner :P Och dessutom blev jag väckt av mamma imorse kl 7 som sa att vi fått stopp i toaletten. Could it get any better? ;O

Så nu fick jag inte ens sova utan var tvungen att släppa in nå gubbar som skulle fixa det. Men jag klädde på mig och gick och la mig för som tur är så är jag sjukt lättväckt så jag vaknade ju när dom plingade på...Dock såg dom lite roliga ut när dom fick syn på mitt nyvakna "Rudolf med röda mulen-tryne" i dörren. Ja, Ida-Marie och jag var ju och solade igår och jag stängde inte av extrarören i tid, very nice! :]


Nä nu måste jag kila ner i tvättstugan igen! Tjing!


Ikväll blir det middag hos pappa :)


_______________________________



// helena




Ovido - Quiz & Flashcards