Alla inlägg den 28 december 2008

Av Helena Johansson - 28 december 2008 22:54


Igår kände jag för en shoppingdag så jag mötte upp mamma på stan sen gick vi runt och småshoppade lite :) Efter shoppingen for jag hem och Mirja kom och hämtade mig och Henke för att vi skulle åka till Matfors och äta lite julmat ( berättade nog även detta i föregående inlägg ^^ )

Sen spenderades resten av kvällen/natten hos Isabelle.


Efter frukosten fixade jag till mig lite sen kom farmor,pappa och Henke och hämtade mig och sen blev det julfirande i stan med mer julisar! :D Veeeery nice!

Senare på kvällen åkte Lina och jag och hämtade upp Ida-Marie och sen blev det nordic ett tag + max :] Och nu sitter jag hemma igen och ska snart sova!


GooooooodNiiiiiiiiight! :)



________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards