Alla inlägg den 13 december 2008

Av Helena Johansson - 13 december 2008 14:32



Isabelle ringde och väckte mig imorse ( om man bortser från Ida-Maries sms kl 8, men det räknas inte för det hörde jag knappt ändå :P )  och tur var väl det att hon ringde annars hade jag nog sovit bort dagen. Haha vi börjar bli riktigt bra på att ringa och väcka varadra nu för tiden, fast om jag inte minns fel så står det 2-1 till Isabelle ;P

 Det är farligt att inte ha ett jobb att kliva upp till varje morgon, dygnet har liksom en stark vilja att vända på sig alldeles för lätt ^^


Sitter just nu och väntar på att Lina och Victor ska komma och hämta mig, sen blir det hockey. Senare ikväll kommer brudarna hit, sen blir det partyyyyy! :D ...Jag är sjukt pepp, något jag varit de senaste gångerna också, inte likt mig. Och för pepp är ju aldrig bra att vara ;) See ya!



_________________________


// helena




Ovido - Quiz & Flashcards