Alla inlägg den 7 december 2008

Av Helena Johansson - 7 december 2008 18:41


Nu tänkte jag skriva en sak här...men kom precis på att jag inte skulle göra det. För jag har lovat mig en sak nu och ska för allt i världen försöka att hålla det...Fast jag tror redan jag är påväg att misslyckas...Fuck.




____________________________


//helena


"Och är jag ensam på en söndag blir jag dum"

Av Helena Johansson - 7 december 2008 15:24



Ja idag mår man ju som man förtjänar, huvudet vill bara inte sluta snurra, haha!

Kvällen igår började hos mig med Singstar, vilket var sjukt roligt! ;) Sen drog vi oss mot bussen där vi fick sällskap av två karlar längst bak^^


Sen stämplade vi in oss på Stadshuset och gick sedan upp till Henri och några andra en sväng...vet egentligen inte varför:P Sen gick vi tillbaka till Stadshuset och blev kvar där hela kvällen. Och det var ännu en mer än okej utgång :)


Nu blir det nog nån film snart..sen antagligen en rätt tidig kväll också^^


( Det är 3 månader idag tills jag fyller 20 :] )

_____________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards