Alla inlägg under november 2009

Av Helena Johansson - 3 november 2009 13:42


Igår blev det en sväng på stan och jag fick ett ryck och började prova en massa kläder medan Alex satt och tittade på..dock behöver jag spara mina pengar så jag skippade shopping. Vi gick och handlade mat och en stor skål ist. Sedan åkte vi hem och gjorde världens godaste kycklingsallad, mums!


Ikväll blir det nog inte så mkt, dåligt väder så det blir nog bara mys framför tv:n. Men det klagar jag inte alls på :)


Idag åker Isabelle och Olle till Australien i ett halvår, uhuuuu :(





 


_________________________________


//helena

Av Helena Johansson - 2 november 2009 10:35


Godmorgon! Ursäkta för dålig uppdatering men nu är jag tillbaka! Har haft för mkt saker runt omkring mig för att ha tid att skriva blogg. Det har varit middagar, födelsedagsmiddag, utgångar. Storebror kom hem i veckan och älsklingen min kom hem också så har penderat mkt tid med honom :) Känns som att jag hellre prioriterar det ist för bloggen.

Min vecka var jättebra och igår kväll följde jag med Alex hit till Luleå igen. Usch flyga är inte min grej. Hahaha och vi såg en kändis på vårat plan också! Dock kom ingen av oss på vad han heter. Men jag tyckte det var coooooolt! :]


Aja nu sitter jag här i sängen och väntar på att karln ska sluta. Som tur är slutar han snart :)



__________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards