Alla inlägg den 13 november 2009

Av Helena Johansson - 13 november 2009 19:20


Igår åkte jag till stan och mötte upp Lina. Tänkte jag skulle boka klipptid och kika på lite julisar. Och som tur var så fanns det klipptid precis på en gång så då var det bara att sätta sig i frisörstolen. Klippte av rätt mkt av håret vilket verkliiigen behövdes, guud så skönt det är nu med kort hår! Efter hårfixet blev det en liten fika på Charm och senare ut till Birsta för att köpa hårfärg till mig.

Hela kvällen igår gick åt till att färga mitt hår och titta på "Svensson Svensson".. Vi la i den sista färgen imorse. Men nu är jag nystylad och fin. Lina är bra hon!


Idag blev det Birsta och stan igen för lite småshopping, bla tre par örhängen.


Mirja julbakade lite i hennes och Patriks nya lägenhet förut idag så vi blev bjudna på lussebullar, pepparkakor och julmust och det tackar man ju inte nej till direkt, hehe!


Nu ligger jag hemma i soffan och har köpt mig lite karra som jag ska avnjuta till "Idol" ! :D




Godkväll!








   


__________________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards