Alla inlägg den 5 november 2009

Av Helena Johansson - 5 november 2009 19:28


Godkväll! Idag när vi vaknade och Alex drog upp gardinen snöade det och det var helt vitt på marken. Och snöfantasten min blev helt till sig ;) Sen låg vi kvar och kikade på tv ett tag och efter det gjorde vi frukost, hamburgare, mmmm! Kan det bli nyttigare?

Sen gjorde vi oss klara och gick iväg för att ta bussen till stan. Meeeen den missade vi med någon sekund, och det var tydligen mitt fel :] Förstår inte hur han kunde tycka det, jag är väl aldrig seg?

Såååå då blev det en långpromenad för oss ist. Båda lite småsura. Alex för att jag fick oss att missa bussen och jag för att jag var tvungen att gå/springa i hans takt. Sista sträckan fram till andra busshållsplatsen fick vi tokspringa för att hinna fram. Jag flåsade som en gnu och blev sjöblöt svettig. Hehe kondisen..


Nu har vi nyss haft ett mindre snöbollskrig. Inte kul. Jag är dålig på att sikta och Alex bra så ni fattar säkert hur det slutade.



                


_________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards