Alla inlägg den 15 november 2009

Av Helena Johansson - 15 november 2009 20:29


Sitter och ser på "Vem kan slå Filip och Fredrik" och äter lite chiiips, mmm :]

Tidigare ikväll har jag varit i kyrkan och kikat på mamma när hon sjöng med kören. Det är faktiskt rätt avslappnande att sitta där och lyssna..bara dom kunde fixa lite bekvämare bänkar. Hm men det kanske finns en baktanke med obekväma bänkar i kyrkan? Typ för att man inte ska somna? Haha den möjligheten kan nog finnas..






Inatt när jag nästan somnat ringde älskling för att säga "hej". Haha sötpära. Sen fick jag ett jättegulligt sms och sen ringde han igen och frågade om jag ville följa med på Lars Winnerbäck nästa onsdag i Luleå. Och visst ville jag det :D Så antingen fre eller lör drar jag upp till Luleå igen. Iiiiih vad jag längtar! :) <3 






Och så här såg jag ut idag innan jag skulle kila till bussen :


    


__________________________________


//helena

                 

      


Ovido - Quiz & Flashcards