Alla inlägg den 11 november 2009

Av Helena Johansson - 11 november 2009 22:48


Kvällen har varit bra. Lina och jag åkte ut till min söta farmor i Allsta. Alltid lika roligt att vara där. Vi såg på lite tv, surrade, spelade kort ( och som vanligt vann jag ;) ) och skrattade en hel del. Vi tre har alltid lika roligt, haha! :D


Nu ligger jag i sängen och filurar på om jag ska slå på en film innan det är dags för drömmarnas land och att studsa runt på små mjuka moln....aja så skönt och fint är det väl inte att sova jämt kanske. Jag ligger ofta bara och snarkar, dregglar och drömmer konstiga drömmar ist. Haha ;o






Känns för övrigt bra att jag hittat en person som uppskattar mig och "älskar mig mer än allt i hela världen och lite till" även fast jag är rätt ful. Det känns också bra att han är minst lika ful själv och att jag älskar honom lika mkt också! :D <3



       



_______________________________________


//helena

Av Helena Johansson - 11 november 2009 14:24


Sitter just nu i Linas lägenhet och väntar på att hon ska komma hem. Har hunnit med en sväng på stan också, dock en kort sådan. Det är inge kul att gå själv. Senare kanske det blir en sväng ut till Birsta :)


Usch det här vädret får en att bli deppig. Fel att vara soligt och fint? Det får en att tänka en massa också. Önskar jag kunde vara en sån som inte tänker så mkt. Framtiden ser väl lite halvgrå ut. Med min tur kommer jag nog inte in på det program jag vill och vad händer då? Ska jag fortsätta att trampa runt här i Sundsvall? Jag vill flytta, men lite svårt utan att ha någonting att plugga.

Aaah som ni hör, hemskt positiv är jag nu :P Blää.



_____________________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards