Alla inlägg den 10 november 2009

Av Helena Johansson - 10 november 2009 16:36


Idag har varit en riktig slappdag. Klev upp klockan 11 imorse men kunde ha legat kvar i sängen hela dagen kändes det som. Dagen har mest bestått av att jag legat på sängen och spelat FarmVille och surrat med folk på msn. Mkt händelserik dag må jag säga. Men jag har iaf sällskap av en söting. King har varit här inne på mitt rum med mig nästan hela dagen :) Mammas karl Håkan och hans hund King är på besök hos oss denna vecka. Trevligt trevligt! :)


Min nyfunna vän:

 



________________________________________


//helena


Av Helena Johansson - 10 november 2009 13:06


Ja så hur var min vecka i Luleå då? Myyycket bra. Även fast vi inte gjorde allt för mkt. Var bara glad att jag fick spendera tiden med mannen min :D Tänke nog inte rabbla upp allt i detalj vad vi gjorde då får jag nog sitta här flera timmar och skriva. Så för att kort sammanfatta min vecka i Luleå kan jag ju skriva såhär: Nervös inför flyget till Luleå, kändis på flyget, maaaat på Max, myyyys, lite småshopping i stan, snööö, snöbollskrig, promenader i snövädret, blå armbåge, farmville:], utgång, köttbullar och makaroner mitt i natten, m.m...och mycket mer mys såklart :)



Två ögonblick från min bussresa hem.

         




________________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards