Alla inlägg den 26 september 2008

Av Helena Johansson - 26 september 2008 22:29


Igår var jag på stan en sväng ( återigen som vanligt :P ) Sen åkte jag, Emil och Lina till Birsta för att Lina skulle kika på och köpa stereo och högtalare till bilen...kort sammanfattning om gårdagen.


Idag har jag solat med Lina sen var vi på stan och shoppade loss lite:) Efter det åkte jag hem, åt, packade och åkte iväg till ego för att träna med Ida-Marie. Vi testade Schlager-aerobics. Haha fy satan vad jag inte fick till stegen :P Sen stod båda instruktörerna och kollade på mig 95% av hela passet (Ida-marie kan intyga det ^^)...antingen för att jag var den som stack ut och blev översprungen/sprang över alla andra eller så för att jag var så snygg att dom inte kunde slita ögonen från mig. Vilket av förslagen tror vi mest på? :]


Kikade igenom gamla kort på datorn förut och jag har ju faktiskt varit blond en gång i tiden^^ Var även tvungen att jämföra korten från då och nu...( Lite ego får man faktiskt vara ibland )

_____________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards