Alla inlägg den 21 september 2008

Av Helena Johansson - 21 september 2008 11:32



Igår åkte jag först till Lucksa för att se på Isabelle och hennes lag när dom förlorade mot Matfors, crap säger jag bara! Sen blev det även att jag stannade kvar och såg när Essvik förlorade mot Lucksta, crap där också:P Lina, Isabelle, Ida-Marie, Håkansson och Olle joinade också :)


Sen åkte Isabelle och jag hem till mig för att försöka planera hur kvällen skulle se ut. Blev utgång för min del och Isabelle tog snyggbussen och for iväg hon med :)


Började med att jag åkte till Lina där även Ida-Marie var. Efter ett tag promenerade vi ner till Håkansson där vi umgicks med han och lite fler. Senare drog vi vidare till Henri och ett gäng. Var mkt trevligt. Och lite senare drog vi oss ner mot stan där vi bla träffade Martin, Lukas och Henke :)


Blev hemgång vid 2 -tiden. Och enligt mig var kvällen mkt bra, bortsett från lite småsaker, som det för övrigt alltid verkar envisas med att bli...


 Ska snart vakna till lite, klä på mig och åka iväg till Ida-Marie för att senare bli upphämtad av Lina och åka och kika på fotboll i Essvik.




_______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards