Alla inlägg den 14 september 2008

Av Helena Johansson - 14 september 2008 20:21






Mkt fin låt... precis vad jag behöver nu för att få alla tankar på plats igen.



___________________________


// helena



Av Helena Johansson - 14 september 2008 13:25


Utgången igår var konstigt nog den roligaste på länge... om man bortser från slutet dock, men alltid ska det väl hända nått sånt. Och man mår som man förtjänar idag också:P Isabelle och jag körde ett tequilarace, haha! xD


Så idag blir det inte många knop...Tänkte åka på IKEA idag och köpa en tavla som jag spanat in men det får bli till veckan kanske :P Sen är det ju träning ikväll också...men den står jag nog också över ^^


Så nu ska jag bara mysa med min bästaste vän idag och ta det lugnt.


Take care!



__________________________


// helena


Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och va den man vill vara?

Ovido - Quiz & Flashcards