Alla inlägg den 13 september 2008

Av Helena Johansson - 13 september 2008 17:28



Nu väntar jag på Isabelle. Och hur kvällen slutar vet man aldrig :)


 __________________________


// helena


Yeah..? :]

Av Helena Johansson - 13 september 2008 12:30



Nyss hemkommen från Viforsen. Igår fick jag ett samtal av min käraste vän som sa att hon och mor hennes skulle ta en sväng till IKEA och frågade om jag ville med och självklart ville jag det ! Så jag switchade kläder lite snabbt och åkte iväg. Blev kvar där tills dom stängde sen skulle vi in och kissa på Coop också. Och även att karln i kassan raggade på mig , haha inte så diskret heller ;D euh..


Sen åkte vi till Kurres och köpte mat som vi tog med oss hem och sen blev det mys i TV-soffan resten av kvällen och övernattning. Eva och jag satt och surrade medan Isabelle låg och sov på min rumpa, haha ^^


Idag hade hon match kl13 så pappa kom och hämtade mig så jag skulle få se vart han håller på att bygga hus och hur långt han kommit. Tror nog det blir kanon :)


Imorn blir det troligen träning igen, med eller utan Ellen. Vet inte om hon återhämtat sig än^^


Om jag får bestämma så blir det kanske bio ikväll :]


So long!

_______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards