Alla inlägg den 1 september 2008

Av Helena Johansson - 1 september 2008 20:52


Haha om min dag har varit perfekt?... knappast.

Började med att jag, som alltid lika pigg och glad på morgonen, satt och hade precis hällt upp ett fullt glas mjölk...och ja sen kan ni ju gissa vad smidiga jag lyckades med. Jo precis, hela bordet + golvet + stolen + mig full med mjölk. Mh! Haha vet inte hur länge jag bara satt där och stirrade tomt rakt ut i luften innan jag orkade resa mig upp och ta reda på allt. Dock ropade jag efter hjälp till min kära mor men hon gav mig bara en besvärad blick och kastade in en trasa till mig^^


Sen började dagen på jobbet...kom iväg ut en timme försent så det betydde en timme försent in igen. Och alla fick typ hjälp med reklamen idag, men inte jag...Sen blev jag så klart tvungen att jobba över också...och ingenting hann jag äta heller förrän jag kom hem runt 17.30


Det där jädra mjölkglaset förstörde min dag!:O


Fast själv ser jag egentligen på det hela som lite komiskt...Jag menar det kunde ju vart värre?


( För övrigt så är det farligt att ha en ny mobil, gå och samtidigt försöka sms:a, man kan lätt krocka med lyktstolpar eller bilar...dock stillastående bilar då jag faktiskt höll mig på sidan, tack och lov! )


__________________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards