Alla inlägg den 16 september 2008

Av Helena Johansson - 16 september 2008 23:39


Kom nyss hem från en mkt bra kväll, med en hel del prat och mys :)


Halsontet är nästan helt borta nu, så kanske blir träning imorn :] Aldrig att jag ska bli lika förkyld igen som jag var precis innan studeten! Då man för övrigt absolut inte vill vara sjuk, men när andra var ute och roade sig de sista dagarna, låg jag hemma i sängen och snorade, livet lekte verkligen då ;P... Nä nu ska jag tamigtusan inte vara sjuk på 100 år!


Fick ett samtal förut där jag fick veta att någon saknade mig. Gissa om det värmde? Det värmde verkligen verkligen mycket :)... Fast att du ska bo så långt bort i flera år till ( eller kanske mer ) är ju lite onödigt av dig faktiskt. Men jag blev iaf väldigt glad och det skrämde bort lite av höstmörkret och en del av vad det fört med sig. Och jag saknar dig också bror, men det vet du redan :) 


___________________________


// helena



don't take what you don't need from me...

Av Helena Johansson - 16 september 2008 16:16


Har vart på stan en sväng idag och kikat och skulle ju egentligen träna ikväll men blir inget av med det eftersom jag vaknade med halsont imorse. Har även fått tillbaka yrheten i mitt huvud igen, dock bara lite kallsvettningar men dom försvann rätt snabbt idag, tack och lov. Undrar vad det är för fel på mig? Vill ju inte gå runt och vingla mitt på ljusa dagen, kan ju se en aning fel ut :P


Blir nog iaf att jag åker till Bosvedjan ikväll  :)



_____________________________


// helena




Ovido - Quiz & Flashcards