Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Helena Johansson - 29 januari 2010 23:19


Om det är någonting jag vet så är det att det går över, hur svårt det än känns så går det över. Ungefär som när man ramlar och skrubbar upp knäet, det läker..bara inte på en gång, men det gör det definitivt. Eller som ett träningspass..kämpar man sig igenom det så känns det så otroligt mkt bättre efteråt. Och tack gode gud för det.


Godnatt från mig!:)


 


_____________________________


//helena 

Av Helena Johansson - 29 januari 2010 19:51




Gud vad jag är duktig! Har tränat två dagar i rad nu. Känns i kroppen men jag är supernöjd över mig själv...än så länge. Imorn blir det vilodag men på söndag kör jag igen!


Har kanske inte så mkt mer än det att skryta om just nu. Hej så länge!


__________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards