Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Helena Johansson - 14 januari 2010 11:35


Tjoho solen lyser idag och det är fint väder...men typ 20 grader kallt ute så där bleknade mitt "tjoho" lite. Aja ska iaf ta mig bort till Ica och posta ett brev och köpa ägg :P Sen kanske kanske kankse jag tar en prommis också, beror på om min näsa sitter kvar när jag kommer frm till Ica.


Blä vilka tråkiga dagar jag har! Pank och jävlig är jag också haha!

Men nu kanske det vänder snart? Har börjat få lite ordning på saker och ting och är äntligen påväg lite framåt. Dock kanske jag har tagit mig vatten över huvudet på en sak men jag SKA bara klara det!!


Ååh jag längtar till söndag, eller måndag eller vad det nu blir. Helst söndag hihi :)



Ne ha en bra dag, nu drar jag ut i solen!

    


______________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards