Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Helena Johansson - 7 januari 2010 23:41


Idag är det prick 2 månader tills jag fyller 21! ...Gud man får ju ångest. Snart kommer bekymmer över hängbröst och slapp rumpa...Hmf ska nog åka till Ego imorn och få igång träningen. Då kanske man kan lyckas skjuta upp på dom hemskheterna nått år, haha! ;O


Annars imorn har jag fått i uppgift att städa bort julen här hemma. Sen ska jag fixa lite nödvändiga saker inför framtiden, även om jag tycker min framtid bara blir suddigare och suddigare. Känner mig just nu väldigt förvirrad och vet inte alls vad jag vill göra. Jobbigt läge!...minst sagt.


Aja nu väntar sängen...kanske att saker och ting är en aning klarare imorn när jag vaknar? Hoppas hoppas hoppas!


Good night.



____________________________


//helena

Av Helena Johansson - 7 januari 2010 17:02


Kom hem från stan för ett tag sen. Blev långfika med Ida-Marie på Charm och sen lite kikning på stan. Vi trodde vi hittade världens kap på Stadium men märkte nästan på en gång att det inte var nå bra, haha!


Men dagen har iaf varit bra, är dock lite ledsen att jäntan åker hem till Umeå igen imorn. Bläää för Umeå....och minst lika mkt bläää för Luleå!



_________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards