Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Helena Johansson - 27 januari 2010 16:18


Var som sagt iväg och köpte kort på Ego, feel goood!:D Roligt att killen i receptionen kände igen mig sen sist jag tränade där.  


Ja men mitt liv går ju inte bra nu iaf...blir så less. Allt som jag tar för mig att göra går åt skogen hela tiden..vad det än är så misslyckas jag ju! Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag blir tjockare nu när jag börjar träna än smalare..bara för att Gud vill jävlas ännu mer.


___________________________


//helena

Av Helena Johansson - 27 januari 2010 11:29


Ja i förrgår blev det som sagt lunch/middag på Coffe House med Jennie och efter det träning...som vi fick springa till, haha ;O

Otroligt skönt att träna igen! Dock var kondisen, som väntat, inte så på topp längre. Men men den går fort för mig att ta igen, jag som är gammal idrottskvinna ;)


Efter träningen kom Lina och hämtade upp mig och vi for ut till Allsta. Blev filmmys och skitsnack. Blev kvar där till igår kväll. Sjukt skönt att få vara ute på landet igen. Saknar verkligen det!


Nu ska jag ner på stan och köpa kort på Ego sen kör vi inför stranden!  


Hittade ett gamalt kort på Lina och mig i bunkern, haha!

 


_____________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards