Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Helena Johansson - 8 januari 2010 23:08


Dagen har jag ägnat åt att städa bort julen här hemma. Sjukt skönt när allt är borta. Känns som ett steg närmare våren då ju :D


Efter städandet fick jag en idé om att jag ska börja sälja lite kläder som bara hänger i garderoben och jag inte använder. Så nu har jag hittat jättemkt kläder som jag ska försöka sälja! ..Dock funderar jag lite över hur dyrt och hur man ska skicka kläderna som. Nån som vet får gärna ge tips! :)


Ne nu ska jag lägga mig och vänta på att mannen ska höra av sig sen sova. Imorn blir det nog stan en sväng.


Godnatt!


Btw min käraste vän Isabelle ( som bor i Australien för tillfället ) hade kommenterat mitt förra inlägg. Guuud vad förvånad jag blev och guuuud vad glad jag blev!:D Och guuuud vad jag saknar henne, buhu :( <3


____________________________


//helena


Ovido - Quiz & Flashcards