Alla inlägg under november 2008

Av Helena Johansson - 9 november 2008 22:26



Nyss hemkommen från en pratkväll med Lina och Ida-Marie, mkt behövligt! Haha fast egentligen, säg när vi inte pratar när vi träffas? ;) Och mycket tok blir det som vanligt.


Kom fram till att ikväll är det en S och S kväll för mig, som Lina så fint uttryckte det...och det är tyvärr inte positivt. Men sen är det ju bara söndag en gång i veckan så jag ska nog överleva det här ändå. Och sen är det ju inte alltid att söndagar är negativa. Eller egentligen har väl inte den här söndagen varit så negativ heller, det är bara sättet jag tänker på som är negativt. Och sen är det ju så att en sak som faktiskt har stor skuld i det hela är att helgen är slut och en ny arbetsvecka börjar...men som sagt det är en sak som har stor skuld i det hela, men inte all skuld.


Ah äh vad jag babblar:P



______________________________



// helena

Av Helena Johansson - 9 november 2008 12:11



Blev utgång igår, helt okej men kunde lika gärna varit ogjord. Vet inte vad det är med mig nu för tiden, kan ju inte direkt skylla på åldern, haha! Nä jag vet faktiskt inte men utgång kanske ska ligga på hyllan för mig i några månader? ^^



_______________________________


// helena


Av Helena Johansson - 7 november 2008 15:45


Idag tog jag en ledig dag från jobbet efersom jag skulle på möte på arbetsförmedlingen sen resten av dagen satt jag och surrade med Ida-Mare på charm. Linn och Martin kom förbi och joinade oss ett tag med, vilket var mkt nice. Har ju knappt träffat dom sen studenten! Not good! :O


Funderingar kring utgång har svischat förbi min hjärna några gånger under dagen..men blir nog troligen bara hemma. Kan vara skönt det med :)

Resten av helgen har jag inga planer alls för så vi får se vad som händer.



_________________________


// helena

Av Helena Johansson - 3 november 2008 18:30



Åter en arbetsdag avklarad, gick bara bra fast lite segt kanske som alla måndagar. Lunchen tillbringade jag på Charm med Ida-Marie, vilket var lika trevligt som vanligt :]


Kom förresten att tänka på en sak mamma sa till mig igår när vi satt och kollade på Gossip Girl...

Mamma: Hm! Jag fattar inte varför dom ska strula till allt så mycket för!?

Jag: Hm näe...

Mamma: Eller...det kanske inte är nått man ska fråga dig om.


Det gav mig en liten tankeställare, men det är ju hur sant som helst. För de senaste 4 månaderna har bara varit ett stort jäkla kaos för mig...och det verkar ju fortsätta nu med. Jag är nog nummer ett när det gäller att strula till det för sig själv. Fattar inte hur jag gör eller hur jag tänker ibland. Säg att det vänder snart?  Please come and save me.




_________________________________


// helena



The Script - The Man Who Can't Be Moved

Av Helena Johansson - 2 november 2008 15:28


Vad vore jag utan er?



Av Helena Johansson - 2 november 2008 13:32


Blev ingen utgång igår, var alldeles för trött. Stannade hos Isabelle lite längre ist. När de flesta gästerna åkt hem somnade vi till och med på hennes säng, men det bjuder vi på^^


Idag ska jag nog inte göra så mycket vad jag vet, men kan vara skönt det med.

  


_______________________________


// helena


Ja sen kanske man är lite väl dum ibland, vad vet jag?





Av Helena Johansson - 1 november 2008 13:05


Igår blev det utgång, eller jag vet väl inte om jag kan kalla det utgång för min del, men jag gick iaf genom stan efter vi varit hos Håkansson^^


I kväll ska jag på födelsedagsmiddag hos Isabelle, ska bli riktigt nice :) Sen kan det hända att det blir utgång igen, men bara kanske kanske. Beror på hur pigg jag känner mig.


Nä nu väntar duschen sen blir det nog soffan hela dagen :P




___________________________


// helena



Regina Spektor - Samson

Ovido - Quiz & Flashcards